Aby na zajęciach nie było nudno, ważne jest wykorzystanie wielu różnorodnych ćwiczeń i zabaw. Dobrym sposobem jest przygotowanie tzw. „stacji", na których podzielone na grupy dzieci spędzają po kilka – kilkanaście minut.
Właśnie w taki sposób, na 4 przygotowanych stanowiskach, przebiegały zajęcia, które miały na celu utrwalenie znanych i naukę nowych słówek związanych z nazwami części garderoby w języku angielskim.
Na „stacji 1" uczniowie wykorzystywali grę „Bingo-clouths". „Stacja 2" proponowała wyszukiwanie nowych słówek w tradycyjnych drukowanych słownikach polsko-angielskich. Super „stacja 3" (najbardziej wyczekiwana ) pozwalała na kontakt z komputerem i zabawy z „i- dictionary". Na koniec miło było zasiąść do tradycyjnej i znanej dobrze dzieciom gry „Domino", zawierającej omawiane słownictwo.
Wykorzystane gry „Domino", „Bingo" oraz „i-dictionary" zakupione zostały w ramach projektu „Daj mi skrzydła".
/info. E. Kaszowska/