Skip to content

PROGRAMOWANIE W SZKOLE PODSTAWOWEJ

Strona dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Pabianicach

  • Mistrzowie Kodowania
    • V Edycja Mistrzów Kodowania
    • IV Edycja Mistrzów Kodowania zakończona
    • Gra logiczna – zgadywanie liczby
    • Gra zręcznościowa – odbijanie piłeczki
    • Projekt – „Układ Słoneczny”
    • Tabliczka mnożenia ze Scratchem
    • Generator wielokątów
    • Geometria z programem Scratch
    • Ten świąteczny czas…
    • Kodujemy święta, czyli binarny system informacji
    • Znikający duszek
    • Pierwsza animacja w Scratchu
    • Program w Scratch do nauki dodawania
    • Podwodny świat /Scratch/
    • Projekty uczniów
  • Baltie
    • Animacja w Baltie
    • Filmowa relacja z pokazu projektów napisanych w środowisku Baltie
    • Projekt w Baltie
    • Wczytywanie sceny w programie Baltie
    • Animacje złożone
    • Określanie współrzędnych, czyli zmiana pozycji Baltiego
    • Specjalnie dla ciebie wyczaruję księżyc i gwiazdy na niebie
  • Robotyka
    • Ozoboty i matematyka
    • Programowanie i matematyka
    • Tabliczka mnożenia z Ozobotem
    • OzoBot przybywa!
    • Zajęcia z OzoBotem
    • Platforma Arduino
  • Code Week
    • Code Week 2018
    • Code Week 2017
      • Kodowanie jesieni z Ozobotem
      • Kodowanie liczb w systemie binarnym
      • Code Week 2017 – certyfikaty
    • Eventy Code Week
      • Tydzień Kodowania 2016 – dzień po dniu
        • Tydzień Kodowania w SP3 wystartował!
        • Code Week 2016 – dzień drugi w SP3
        • Code Week w VId
        • I c programuje
        • IB – kodowanie na dywanie
        • IVa w pracowni komputerowej
        • Kodowanie na dywanie w IIa
        • Programiści z IIi w akcji!
        • Kodowany spacer po mieście z mapą
        • Minecraft na lekcji w Vc?
        • Scratch i Ve
        • Programowanie z Minecraft w Ve
        • Code Week zakończony
    • Efekty Code Week
      • Rysowanie z kodem 2016
      • Rysowanie z Kodem 2015
  • Godzina Kodowania
    • Godzina Kodowania 2018
    • Zdobyliśmy Certyfikat THE HOUR OF CODE 2016
    • Godzina Kodowania 2016 – KODOWANIE z MIKOŁAJEM
  • Scratch Day 2017
  • Kodowanie bez komputera
    • Kodowanie, a symbole narodowe
    • Kodujemy święta, czyli binarny system informacji
    • Kodowany spacer po mieście z mapą
    • Zakodowani na SP3, czyli Dzień Otwartych Drzwi w pracowni komputerowej
    • IB – kodowanie na dywanie
    • Kodowanie na dywanie w IIa
  • Otrzymaliśmy wyróżnienie MEN
Main Menu

Ozobotowa laurka

28 maja 20182 września 2018Renata Nowak

 

Z okazji Dnia Matki uczestnicy projektu eTwinning wykonywali dla swych mam „Ozobotowe laurki”. Każda praca zawierała zakodowany ruch dla Ozobota i była pięknie udekorowana.

 

Posted Under
Aktualności programowanie

Post navigation

Kodowanie, a symbole narodowe
Uczymy Dzieci Programować

Pilotaż z programowania

Wyróżnienie MEN

Konkurs Ministerstwa Cyfryzacji

Uczymy Dzieci Programować II

Uczymy Dzieci Programować I

CodeWeek

V Edycja Mistrzów Kodowania

IV edycja Mistrzów Kodowania

Zajęcia związane z udziałem w projekcie MK

STUDIO PROJEKTÓW SCRATCH

  • Projekty – grupa I
  • Projekty – grupa II

Programujemy

20161018_083553
20161019_093704
20161019_093645
20161019_093613
20161019_093555
20161019_093524
20161018_103245
20161018_103321
20161018_103301
20161018_101816
20161018_101803
20161018_101737
akwarium
20161018_083544
20161017_110752
20161017_110804
20161017_110743
20161017_110831
20161017_110854
20161018_083525
20161017_103145
20161017_103105
20161017_103054
20161017_103028
20161021_092632
DSC_0189
DSC_0188
DSC_0187
DSC_0186
DSC_0185
20161021_132847
DSC_0183
20161021_132707
20161021_132648
DSC_0181
DSC_0178
20161020_121853
20161021_092158
20161021_132918
20161021_132904
20161021_092138
4
41
42
20161021_091105
20161021_091147
20161021_091200

Zamieszczone wpisy

  • Europe Code Week 2022
  • Animacja w Baltie
  • Zostaliśmy laureatami konkursu Ministerstwa Cyfryzacji
  • Godzina Kodowania 2018
  • Code Week 2018
  • Uczymy Dzieci Programować
  • Ozobotowa laurka
  • Kodowanie, a symbole narodowe
  • Udział w ogólnopolskim projekcie „Czekając na święta… Uczymy dzieci programować”
  • Czekając na święta, uczymy dzieci programować – zakodowany kalendarz adwentowy
  • Matematyka z Ozobotem – obliczenia kalendarzowe w klasie czwartej
  • Code Week 2017 – certyfikaty
  • Programowanie i matematyka
  • Kodowanie liczb w systemie binarnym
  • Kodowanie jesieni z Ozobotem
  • Code Week 2017
  • V Edycja Mistrzów Kodowania
  • IV Edycja Mistrzów Kodowania zakończona
  • Otrzymaliśmy wyróżnienie MEN
  • Filmowa relacja z pokazu projektów napisanych w środowisku Baltie
  • Tabliczka mnożenia z Ozobotem
  • OzoBot przybywa!
  • Projekt w Baltie
  • Robotyka
  • Scratch Day 2017, czyli „Majowe spotkania ze Scratchem w SP3”
  • Wczytywanie sceny w programie Baltie
  • Animacje złożone
  • Zajęcia z OzoBotem
  • Platforma Arduino
  • Generator wielokątów
  • Projekt – „Układ Słoneczny”
  • Gra zręcznościowa – odbijanie piłeczki
  • Gra logiczna – zgadywanie liczby
  • Tabliczka mnożenia ze Scratchem
  • Baltie. Podręcznik
  • Zakodowani na SP3, czyli Dzień Otwartych Drzwi w pracowni komputerowej
  • DBI 2017
  • Określanie współrzędnych, czyli zmiana pozycji Baltiego
  • Specjalnie dla ciebie wyczaruję księżyc i gwiazdy na niebie
  • „Razem zmieniamy Internet na lepsze”
  • Geometria z programem Scratch
  • Kodowanie bez komputera
  • Ten świąteczny czas…
  • Kodujemy święta, czyli binarny system informacji
  • Rozszerzona rzeczywistość
  • Godzina Kodowania 2016 – KODOWANIE z MIKOŁAJEM
  • Zdobyliśmy Certyfikat THE HOUR OF CODE 2016
  • Godzina Kodowania
  • Projekty uczniów
  • Pilotaż z programowania
  • Mój smartfon, mój mały świat – klikam z głową
  • Efekty Code Week 2016
  • Programiści z IIi w akcji!
  • IB – kodowanie na dywanie
  • I c programuje
  • Code Week zakończony
  • Kodowany spacer po mieście z mapą
  • Code Week w VId
  • IVa w pracowni komputerowej
  • Scratch i Ve
  • Programowanie z Minecraft w Ve
  • Kodowanie na dywanie w IIa
  • Minecraft na lekcji w Vc?
  • Code Week 2016 – dzień drugi w SP3
  • Tydzień Kodowania w SP3 wystartował!
  • Znikający duszek
  • Program w Scratch do nauki dodawania
  • Podwodny świat /Scratch/
  • Pierwsza animacja w Scratchu
  • Mistrzowie Kodowania
  • Tydzień Kodowania 2016

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

Popularne tagi

# #animacje #codeweek.pl #codeweek2017 #codeweekpl #code_hour #edusense #hourofcode; #codeorg #M_Kodowania #ozobot #Scratch_Day #uczymydzieciprogramować Baltie code week DBI Dzień Bezpiecznego Internetu Innowacja programowa kodowanie kółko mistr mistrzowie kodowania pilotaż programowania programowanie roboty

Archiwa

  • październik 2022
  • luty 2019
  • grudzień 2018
  • październik 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • luty 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • czerwiec 2017
  • maj 2017
  • marzec 2017
  • luty 2017
  • styczeń 2017
  • grudzień 2016
  • listopad 2016
  • październik 2016
  • wrzesień 2016

Quizy, Krzyżówki

  • Quizy, krzyżówki
    • Rozszerzenia plików – gra
    • Elementy zestawu komputerowego – interaktywna układanka
qr code

Mój smartfon, mój mały świat – klikam z głową

maj 2018
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« kwi   cze »
Copyright © 2025 PROGRAMOWANIE W SZKOLE PODSTAWOWEJ.
Proudly powered by WordPress. | Theme: Awaken by ThemezHut.